5 Ekim 2013 Cumartesi

Anlam(lı)(sız) Kelimeler ve Kalite

Ne olaki bu ?
Örnek veriyorum ; kezban.

Bu kelime bir kız ismi olup , "ev hanımı" anlamına gelmekte.

Yaşım 30 falan değil ama hatırlıyorum, 2000li yıllarda yoktu böyle bişey. Göz zevkimize hitap etmeyen kızlara kezban demiyorduk biz.

Zaman öyle bi' değişti ki, beğenilmeyen kezban oldu. Terkeden sevgili kaşar oldu orospu oldu.

Burda kezban haklarını savunacak falan değilim, sadece tarafsız bakmaya çalışıyorum. Yoksa "kezban"lar az çekmemiştir benden ehehe. Dalga geçerim, dalganın dibine vururum hatta. Ama bunu gerçekten "kezban" dediğim için yapmam. Benim derdim neyle biliyor musun ?

Denge,kalite.

Ben her sabah normalden erken kalkıp traş oluyorum, saçımı başımı yıkıyorum. Temiz olmak/gözükmek için.

Bıyıklı kızlara çok sataştığım doğrudur. Sebebini yukarda yazdım.
He benim derdim bununla işte. Derdim kaliteyle benim.
Kalite nedir ?
Fifa 2013'ün grafiklerini en yükseğe almak mıdır kalite ? Hayır dinle bak.

Kalite birine çarptığında "önüne baksana lan" demek yerine "üzgünüm" "pardon" gibi cümleler kurmaktır. Kalite kantinde sıranı beklemektir . Kaynak yapmak değildir kalite. Parası olup olmadığını bilmediğin, sürekli aynı hırkayı giyen arkadaşının arkasından "fakir mi bu mnakoym" yorumunu yapmamaktır kalite.

Sorarsan herkes insan haklarını savunan AB temsilcisidir ama içine indiğinde çıkar kiri pası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder